إِنَّ الْحَسَنَاتِ یُذْهِبْنَ السَّیِّئَاتِ ﴿هود: ١١۴﴾
خوبیها بدیها را از میان مى‌برد.

سه شنبه 1 آبان 1403 Tuesday 22 October 2024 18 ربیع‌الثانی 1446

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: گروه های جهادی ضمن اینکه باعث عمران و آبادانی شهرها و روستاها می شود، موجب ایجاد انگیزه و امیدآفرینی در جامعه هدف نیز می شود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی یوسفی امروز در آئین افتتاح پروژه های بسیج سازندگی گفت: کار جهادگران و گروههای جهادی بسیج، کاری است که در راه خدا و برای خدمت به مردم انجام می‌شود.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف پزشکی، اقتصادی، اشتغالزایی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی و هنری و غیره ورود پیدا کرده و هرجا که ردی از فعالیت‌های جهادی در آن عرصه بوده، بی شک به بهترین شکل ممکن به نتیجه رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: گروه‌های جهادی که مشغول خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و ساخت‌ و ساز در مناطق محروم هستند، از اجر معنوی برخوردار و خدمت بی‌منت آنان مورد رضایت خداوند و مردم است.

وی ادامه داد: گروه های جهادی ضمن اینکه باعث عمران و آبادانی شهرها و روستاها می شود، موجب ایجاد انگیزه و امیدآفرینی در جامعه هدف نیز می شود و آثار این امیدآفرینی را می توان در عرصه های مختلف ورزشی، علمی و مسابقات مختلف دید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: بسیج شجره طیبه ای است که با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی تأسیس شد و در عرصه های مختلف فعالیت ها و ماموریت های مختلفی را از عرصه های عمرانی تا عرصه های امنیتی اجرا کرد.

حجت الاسلام یوسفی بیان کرد: امیدواریم آینده خوبی با حضور نسلی که با این امیدآفرینی ها تربیت می شوند رقم بخورد و زمینه های تمدن نوین اسلامی با این نسل پویا فراهم گردد.

وی ادامه داد: رشادت و از خودگذشتگی بسیج و بسیجی به مکان و زمان خاصی تعلق ندارد و بسیجیان از پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا دوران دفاع مقدس و سایر دوره‌های سخت، در نهایت اقتدار با روحیه‌ای جهادی، یار و دلسوز نظام و انقلاب بوده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: نقش بی‌بدیل بسیج در مسیر پیشرفت و سازندگی در قالب گروه‌های جهادی، هسته‌های علمی و اندیشه‌ورز ستودنی است.

انتهای پیام /

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۲  یک گوشه از این قدرت را نشان داد که بالغ بر ۲۰۰ موشک به طرف اسرائیل فرستاده شد و دنیا را مبهوت خودش کرد و دشمنان را به عقب راند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار با رؤسای دانشگاه های استان ومسئولین نمایندگی ولی فقیه گفت: جمهوری اسلامی ایران با حمله وعده صادق ۲ ثابت کرد که اقتدار، عزت و توانایی مدیریت جوامع بشری را با تمام ظرفیت دارد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین همچنین ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و عرض تبریک به مناسبت پیروزی های اخیر در محور مقاومت عنوان کرد: جمهوری اسلامی با انجام دو عملیات میدانی و جنگ فرهنگی و نرم، ثابت کرد که اقتدار و عزت و توانایی مدیریت جوامع بشری را با تمام ظرفیت دارد و در میدان جنگ و دفاع به خوبی بر همگان ثابت شد که جمهوری اسلامی ظرفیت این را دارد که وقتی رهبری اعلام نماید که اسرائیل جنایتکار غلطی نماید، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک گوشه از این قدرت را نشان داد که بالغ بر ۲۰۰ موشک به طرف اسرائیل فرستاده شد و دنیا را مبهوت خودش کرد و دشمنان را به عقب راند.

وی عنوان کرد: پیوست این حمله، جمعه نصر را داشتیم، آن نماز جمعه دشمن شکن که علاوه بر فضای تهدیدی که بود رهبر معظم انقلاب با تمام شجاعت و آزادگی و غیرت و همیت دینی در صحنه حاضر شدند و پیرو رهبر معظم انقلاب، امت انقلابی هم حاضر شدند که ورق زرین و نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عرفانی خاطر نشان کرد: پیروزی ها و رشد و تعالی ها نیازمند هزینه است که همین شهادت ها از سید مقاومت شهید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان تا شهید یحیی سنوار هزینه است البته نه هزینه از دست رفته بلکه شهادت یکایک این عزیزان بیش از حضور مادی آنها تاثیر دارد و هر قطره خون شهید قیام را روشن و علنی می کند.

انتهای پیام /

حوزه / هیئتی از مدیران مرکز ارتباطات وبین الملل حوزه های علمیه کشور در جریان سفر به حوزه علمیه  استان قزوین، با ظرفیت ها وتوانمندی های طلاب واساتید  مدارس علمیه قزوین آشنا شدند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، هیئتی از مدیران مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه متشکل از حجج اسلام محمدصادق امین‌دین مدیر دفتر ادیان و مذاهب، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر ضیایی مدیر ارتباطات وحجت الاسلام مهدی افتخاری کارشناس امور تبلیغ بین الملل این مرکز، در سفر حوزه علمیه استان قزوین با ظرفیت های استان در موضوعات، فرهنگی، ارتباطات ورسانه، تبلیغی، وامور بین الملل آشنا شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ضیایی همچنین در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین ضمن تقدیر از حمایت های ارزشمند در خصوص ارتباطات حوزه های علمیه به ارائه راهکارهای فعالیت تبلیغی در عرصه بین الملل پرداخت.

انتهای پیام /

حوزه / جمعی از روسا ومسئولین نمایندگی ولی فقیه در دانشگا ههای استان قزوین ضمن دیدار با مدیران ارتباطات وبین الملل حوزه های علمیه کشور در خصوص هم افزایی وظرفیت های حوزه های با دیگر نهادها وسازمان ها بحث وگفتگو کردند


حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عرفانی گفت: زبان فرهنگ دین، باید به سراسر جهان منتقل شود و لازمه این اقدام، فراگیری زبان‌های بین‌المللی است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار با مدیران ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور، اظهار داشت: باید از رشادت شجاعانه جبهه مقاومت در به ذلت کشیدن و خوار نمودن رژیم جعلی اسراییل تقدیر و به روح شهدای مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، شهید نیلفروشان و شهید یحیی سنوار که جانانه در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، غزه و لبنان جان شیرین خود را تقدیم نمودند، درود بفرستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: مجاهدان جبهه حق با تقویت ایمان خود و با اعتقاد به «حَسبُنَا اللهُ وَ نِعمَ الوَکیل» مجاهدت می‌کنند و نصرت خداوند متعال، پاداش جهاد مومنانه آنان است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: زبان فرهنگ دین، باید به سراسر جهان منتقل شود و لازمه این اقدام، فراگیری زبان‌های بین‌المللی است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امیدواریم این جلسه پر خیر و برکت و مؤثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: باید از همه عزیزانی که در راستای گسترش فرهنگ عمیق دین مبین اسلام در بخش ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور تلاش دارند، تقدیر نمایم.

انتهای پیام /

زبان فرهنگ دین، باید به سراسر جهان منتقل شود

 

زبان فرهنگ دین، باید به سراسر جهان منتقل شود

حوزه / جمعی از روسا ومسئولین نمایندگی ولی فقیه در دانشگا ههای استان قزوین ضمن دیدار با مدیران ارتباطات وبین الملل حوزه های علمیه کشور در خصوص هم افزایی وظرفیت های حوزه های با دیگر نهادها وسازمان ها بحث وگفتگو کردند


 

تماس با ما

آدرس:

قزوین - خیابان شهید بابایی- کوچه شهیدان یوسفی- جنب کتابخانه امام خمینی (ره)

 

رایاتامه:
info@howzeh-qazvin.com

 

تلفکس:
33690810 (28) 98+

طراحی و پشتیبانی: طراحان وب راژیا

Template Design:Dima Group