إِنَّ الْحَسَنَاتِ یُذْهِبْنَ السَّیِّئَاتِ ﴿هود: ١١۴﴾
خوبیها بدیها را از میان مى‌برد.

سه شنبه 1 آبان 1403 Tuesday 22 October 2024 18 ربیع‌الثانی 1446

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: معاونت تبلیغ حوزه در حدود شصت طرح تبلیغی در کشور در دستور کار دارد که توسط ستاد، اجرا و در برخی استان‌ها عملیاتی می‌گردد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، اظهار داشت: معاونت تبلیغ حوزه در حدود بیست و چهار سال است که تأسیس شده و در این سال‌ها کارهای مهمی در حوزه تبلیغ انجام شده و در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری خاطرنشان کرد: معاونت تبلیغ حوزه در حدود شصت طرح تبلیغی در کشور در دستور کار دارد که توسط ستاد، اجرا و در برخی استان‌ها عملیاتی می‌گردد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: از بین شصت طرح تبلیغی در حال اجرا در کشور، دو طرح هجرت و طرح امین دارای اهمیت بیشتری است.

وی ادامه داد: طرح هجرت تا پایان سال گذشته صرفا یک طرح روستایی بود، اما از نیمه‌های سال گذشته این طرح متحول شد و به صورت شهری هم شکل گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری تصریح کرد: طرح هجرت انواعی دارد، عبارتند از، طرح هجرت شهری و روستایی، طرح هجرت بلند مدت و کوتاه مدت، طرح هجرت پاره وقت و تمام وقت و در نهایت طرح هجرت تخصصی و عمومی.

وی خاطرنشان کرد: طرح امین نیز یک طرح تربیتی است که در مدارس پیاده می‌شود و تا آخر سال گذشته در حدود چهار هزار مدرسه پوشش داده می‌شد، اما امسال ظرفیت برای اجرای طرح امین به ۲۰ هزار مدرسه رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری گفت: مهمترین طرحی که می‌تواند در تقویت عفاف و حجاب و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد، طرح امین است این طرح در کشور به یک گفتمان تبدیل شده و این به جهت توسعه شدیدی است که پیرامون این طرح صورت گرفته است.

اجرای ۶۰ طرح تبلیغی در سراسر کشور

 

تماس با ما

آدرس:

قزوین - خیابان شهید بابایی- کوچه شهیدان یوسفی- جنب کتابخانه امام خمینی (ره)

 

رایاتامه:
info@howzeh-qazvin.com

 

تلفکس:
33690810 (28) 98+

طراحی و پشتیبانی: طراحان وب راژیا

Template Design:Dima Group